D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Assessment should enhance learning (2016)
Pollari, P. (2016). Assessment should enhance learning. In O.-P. Salo, & M. Kontoniemi (Eds.), Towards new learning : University of Jyväskylä Teacher Training School : 150 years of developing school (pp. 275-289). Jyväskylä Teacher Training School, University of Jyväskylä. Jyväskylän normaalikoulun julkaisuja, 14.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pollari, Pirjo
Emojulkaisu: Towards new learning : University of Jyväskylä Teacher Training School : 150 years of developing school
Emojulkaisun toimittajat: Salo, Olli-Pekka; Kontoniemi, Marita
ISBN: 978-951-39-6696-6
Lehti tai sarja: Jyväskylän normaalikoulun julkaisuja
ISSN: 1457-7119
Julkaisuvuosi: 2016
Sarjan numero: 14
Artikkelin sivunumerot: 275-289
Kirjan kokonaissivumäärä: 342
Kustantaja: Jyväskylä Teacher Training School, University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: Kirjoittajat: Pekka Ruuskanen ja 32 muuta.
YSO-asiasanat: oppiminen; opetus; arviointi; palaute; opetussuunnitelmat
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
Alustava JUFO-taso: Not rated