D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Reflection, teaching practice supervision, and teacherhood (2016)
Vaaherkumpu, K., Pihko, R., Salo, O.-P., & Paavilainen, M. (2016). Reflection, teaching practice supervision, and teacherhood. In O.-P. Salo, & M. Kontoniemi (Eds.), Towards new learning : University of Jyväskylä Teacher Training School : 150 years of developing school (pp. 317-335). Jyväskylä Teacher Training School, University of Jyväskylä. Jyväskylän normaalikoulun julkaisuja, 14.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Vaaherkumpu, Kaisa; Pihko, Rebekka; Salo, Olli-Pekka; Paavilainen, Marika
Emojulkaisu: Towards new learning : University of Jyväskylä Teacher Training School : 150 years of developing school
Emojulkaisun toimittajat: Salo, Olli-Pekka; Kontoniemi, Marita
ISBN: 978-951-39-6696-6
Lehti tai sarja: Jyväskylän normaalikoulun julkaisuja
ISSN: 1457-7119
Julkaisuvuosi: 2016
Sarjan numero: 14
Artikkelin sivunumerot: 317-335
Kirjan kokonaissivumäärä: 342
Kustantaja: Jyväskylä Teacher Training School, University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: Kirjoittajat: Pekka Ruuskanen ja 32 muuta.
YSO-asiasanat: opettajankoulutus; opetus; opettajuus; reflektio; opetusharjoittelu
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2016
Alustava JUFO-taso: Not rated