A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Why do boys and girls perform differently on PISA Reading in Finland? The effects of reading fluency, achievement behaviour, leisure reading and homework activity (2018)


Torppa, M., Eklund, K., Sulkunen, S., Niemi, P., & Ahonen, T. (2018). Why do boys and girls perform differently on PISA Reading in Finland? The effects of reading fluency, achievement behaviour, leisure reading and homework activity. Journal of Research in Reading, 41(1), 122-139. https://doi.org/10.1111/1467-9817.12103


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTorppa, Minna; Eklund, Kenneth; Sulkunen, Sari; Niemi, Pekka; Ahonen, Timo

Lehti tai sarjaJournal of Research in Reading

ISSN0141-0423

eISSN1467-9817

Julkaisuvuosi2018

Volyymi41

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot122-139

KustantajaWiley-Blackwell Publishing Ltd.

KustannuspaikkaChichester

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1111/1467-9817.12103

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57551


YSO-asiasanatsukupuolipojat (ikäryhmät)tytötlukeminen

Vapaat asiasanatFinland; PISA, homework; achievement behaviour; schools


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:22