A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Why do boys and girls perform differently on PISA Reading in Finland? The effects of reading fluency, achievement behaviour, leisure reading and homework activity (2018)
Torppa, M., Eklund, K., Sulkunen, S., Niemi, P., & Ahonen, T. (2018). Why do boys and girls perform differently on PISA Reading in Finland? The effects of reading fluency, achievement behaviour, leisure reading and homework activity. Journal of Research in Reading, 41(1), 122-139. https://doi.org/10.1111/1467-9817.12103
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Torppa, Minna; Eklund, Kenneth; Sulkunen, Sari; Niemi, Pekka; Ahonen, Timo
Lehti tai sarja: Journal of Research in Reading
ISSN: 0141-0423
eISSN: 1467-9817
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 41
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 122-139
Kustantaja: Wiley-Blackwell Publishing Ltd.
Kustannuspaikka: Chichester
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1111/1467-9817.12103
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57551
YSO-asiasanat: sukupuoli; pojat (ikäryhmät); tytöt; lukeminen
Vapaat asiasanat: Finland; PISA, homework; achievement behaviour; schools
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1