A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Unlocking behaviors of long-term service consumers : the role of action inertia (2017)


Leppäniemi, M., Jayawardhena, C., Karjaluoto, H., & Harness, D. (2017). Unlocking behaviors of long-term service consumers : the role of action inertia. Journal of Service Theory and Practice, 27(1), 270-291. https://doi.org/10.1108/JSTP-06-2015-0127


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLeppäniemi, Matti; Jayawardhena, Chanaka; Karjaluoto, Heikki; Harness, David

Lehti tai sarjaJournal of Service Theory and Practice

ISSN2055-6225

eISSN2055-6233

Julkaisuvuosi2017

Volyymi27

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot270-291

KustantajaEmerald Group Publishing Limited

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/JSTP-06-2015-0127

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52984


Vapaat asiasanatsatisfaction; service quality; perceived value; word-of-mouth; action inertia; repatronage intentions


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 19:30