A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Unlocking behaviors of long-term service consumers : the role of action inertia (2017)
Leppäniemi, M., Jayawardhena, C., Karjaluoto, H., & Harness, D. (2017). Unlocking behaviors of long-term service consumers : the role of action inertia. Journal of Service Theory and Practice, 27(1), 270-291. https://doi.org/10.1108/JSTP-06-2015-0127
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Leppäniemi, Matti; Jayawardhena, Chanaka; Karjaluoto, Heikki; Harness, David
Lehti tai sarja: Journal of Service Theory and Practice
ISSN: 2055-6225
eISSN: 2055-6233
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 27
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 270-291
Kustantaja: Emerald Group Publishing Limited
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/JSTP-06-2015-0127
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52984
Vapaat asiasanat: satisfaction; service quality; perceived value; word-of-mouth; action inertia; repatronage intentions
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2017
JUFO-taso: 1