A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Pokémon GO 2016: Exploring Situational Contexts of Critical Incidents in Augmented Reality (2016)
Kari, T. (2016). Pokémon GO 2016: Exploring Situational Contexts of Critical Incidents in Augmented Reality. Journal of Virtual Worlds Research, 9 (3), 0. doi:10.4101/jvwr.v9i3.7239
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kari, Tuomas
Lehti tai sarja: Journal of Virtual Worlds Research
ISSN: 1941-8477
Julkaisuvuosi: 2016
Volyymi: 9
Lehden numero: 3
Kustantaja: University of Texas at Austin
Kustannuspaikka: Austin
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.4101/jvwr.v9i3.7239
Pysyvä verkko-osoite: https://journals.tdl.org/jvwr/index.php/jvwr/article/view/7239/6391
Avoin saatavuus: Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisun avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53599
YSO-asiasanat: sosiaalisuus; vuorovaikutus; paikka; lisätty todellisuus
Vapaat asiasanat: mobile game; Pokemon GO; contexts; reasons; mobile gaming; exergaming; critical incidents; situational context
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1