A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Pokémon GO 2016: Exploring Situational Contexts of Critical Incidents in Augmented Reality (2016)


Kari, T. (2016). Pokémon GO 2016: Exploring Situational Contexts of Critical Incidents in Augmented Reality. Journal of Virtual Worlds Research, 9 (3), 0. doi:10.4101/jvwr.v9i3.7239


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kari, Tuomas

Lehti tai sarja: Journal of Virtual Worlds Research

ISSN: 1941-8477

Julkaisuvuosi: 2016

Volyymi: 9

Lehden numero: 3

Kustantaja: University of Texas at Austin

Kustannuspaikka: Austin

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.4101/jvwr.v9i3.7239

Pysyvä verkko-osoite: https://journals.tdl.org/jvwr/index.php/jvwr/article/view/7239/6391

Avoin saatavuus: Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53599


YSO-asiasanat: sosiaalisuus; vuorovaikutus; paikka; lisätty todellisuus

Vapaat asiasanat: mobile game; Pokemon GO; contexts; reasons; mobile gaming; exergaming; critical incidents; situational context


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 14:09