A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Immigrant status, gender, and school burnout in Finnish lower secondary school students : A longitudinal study (2018)
Salmela-Aro, K., Read, S., Minkkinen, J., Kinnunen, J. M., & Rimpelä, A. (2018). Immigrant status, gender, and school burnout in Finnish lower secondary school students : A longitudinal study. International Journal of Behavioral Development, 42(2), 225-236. https://doi.org/10.1177/0165025417690264
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Salmela-Aro, Katariina; Read, Sanna; Minkkinen, Jaana; Kinnunen, Jaana M.; Rimpelä, Arja
Lehti tai sarja: International Journal of Behavioral Development
ISSN: 0165-0254
eISSN: 1464-0651
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 42
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 225-236
Kustantaja: Sage Publications Ltd.
Kustannuspaikka: Lontoo
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1177/0165025417690264
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: koulu (ilmiöt); uupumus; yläkoulu; maahanmuuttajat; pitkittäistutkimus; sukupuoli; siirtolaiset
Vapaat asiasanat: school burnout; lower secondary school; immigrant status; longitudinal
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2