A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Immigrant status, gender, and school burnout in Finnish lower secondary school students : A longitudinal study (2018)


Salmela-Aro, K., Read, S., Minkkinen, J., Kinnunen, J. M., & Rimpelä, A. (2018). Immigrant status, gender, and school burnout in Finnish lower secondary school students : A longitudinal study. International Journal of Behavioral Development, 42(2), 225-236. https://doi.org/10.1177/0165025417690264


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSalmela-Aro, Katariina; Read, Sanna; Minkkinen, Jaana; Kinnunen, Jaana M.; Rimpelä, Arja

Lehti tai sarjaInternational Journal of Behavioral Development

ISSN0165-0254

eISSN1464-0651

Julkaisuvuosi2018

Volyymi42

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot225-236

KustantajaSage Publications Ltd.

KustannuspaikkaLontoo

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1177/0165025417690264

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatkoulu (ilmiöt)uupumusyläkoulumaahanmuuttajatpitkittäistutkimussukupuolisiirtolaiset

Vapaat asiasanatschool burnout; lower secondary school; immigrant status; longitudinal


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 22:06