A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Associations among Teacher-Child Interactions, Teacher Curriculum Emphases, and Reading Skills in Grade 1 (2017)


Pakarinen, E., Lerkkanen, M.-K., Poikkeus, A.-M., Rasku-Puttonen, H., Eskelä-Haapanen, S., Siekkinen, M., & Nurmi, J.-E. (2017). Associations among Teacher-Child Interactions, Teacher Curriculum Emphases, and Reading Skills in Grade 1. Early Education and Development, 28 (7), 858-879. doi:10.1080/10409289.2017.1289768


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pakarinen, Eija; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Rasku-Puttonen, Helena; Eskelä-Haapanen, Sirpa; Siekkinen, Martti; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarja: Early Education and Development

ISSN: 1040-9289

Julkaisuvuosi: 2017

Volyymi: 28

Lehden numero: 7

Artikkelin sivunumerot: 858-879

Kustantaja: Routledge

Kustannuspaikka: Philadelphia

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/10409289.2017.1289768

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63788


YSO-asiasanat: opettajat; vuorovaikutus

Vapaat asiasanat: children; curriculum; reading skills


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 15:23