A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Associations among Teacher-Child Interactions, Teacher Curriculum Emphases, and Reading Skills in Grade 1 (2017)
Pakarinen, E., Lerkkanen, M.-K., Poikkeus, A.-M., Rasku-Puttonen, H., Eskelä-Haapanen, S., Siekkinen, M., & Nurmi, J.-E. (2017). Associations among Teacher-Child Interactions, Teacher Curriculum Emphases, and Reading Skills in Grade 1. Early Education and Development, 28(7), 858-879. https://doi.org/10.1080/10409289.2017.1289768
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pakarinen, Eija; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Rasku-Puttonen, Helena; Eskelä-Haapanen, Sirpa; Siekkinen, Martti; Nurmi, Jari-Erik
Lehti tai sarja: Early Education and Development
ISSN: 1040-9289
eISSN: 1556-6935
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 28
Lehden numero: 7
Artikkelin sivunumerot: 858-879
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Philadelphia
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/10409289.2017.1289768
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63788
YSO-asiasanat: opettajat; vuorovaikutus
Vapaat asiasanat: children; curriculum; reading skills
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1