A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Knowledge Discovery from the Programme for International Student Assessment (2017)
Saarela, M., & Kärkkäinen, T. (2017). Knowledge Discovery from the Programme for International Student Assessment. In A. Peña-Ayala (Ed.), Learning Analytics : Fundaments, Applications, and Trends. A View of the Current State of the Art to Enhance e-Learning (pp. 229-267). Springer International Publishing. Studies in Systems, Decision and Control, 94. https://doi.org/10.1007/978-3-319-52977-6_8
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Saarela, Mirka; Kärkkäinen, Tommi
Emojulkaisu: Learning Analytics : Fundaments, Applications, and Trends. A View of the Current State of the Art to Enhance e-Learning
Emojulkaisun toimittajat: Peña-Ayala, Alejandro
ISBN: 978-3-319-52976-9
Lehti tai sarja: Studies in Systems, Decision and Control
ISSN: 2198-4182
Julkaisuvuosi: 2017
Sarjan numero: 94
Artikkelin sivunumerot: 229-267
Kirjan kokonaissivumäärä: 303
Kustantaja: Springer International Publishing
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-52977-6_8
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59727
YSO-asiasanat: big data
Vapaat asiasanat: PISA; learning analytics; knowledge discovery; hierarchical clustering
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2017
JUFO-taso: 2