A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Peer selection and influence on children’s reading skills in early primary grades : a social network approach (2017)


Kiuru, N., DeLay, D., Laursen, B., Burk, W. J., Lerkkanen, M.-K., Poikkeus, A.-M., & Nurmi, J.-E. (2017). Peer selection and influence on children’s reading skills in early primary grades : a social network approach. Reading and Writing, 30(7), 1473-1500. https://doi.org/10.1007/s11145-017-9733-5


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKiuru, Noona; DeLay, Dawn; Laursen, Brett; Burk, William J.; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarjaReading and Writing

ISSN0922-4777

eISSN1573-0905

Julkaisuvuosi2017

Volyymi30

Lehden numero7

Artikkelin sivunumerot1473-1500

KustantajaSpringer

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s11145-017-9733-5

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatlukutaitojoustavuusluetun ymmärtäminenitsearviointivertaisryhmätlukeminen

Vapaat asiasanatreading skills; reading fluency; peer selection and influence; self-concept of reading ability


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 17:06