A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Peer selection and influence on children’s reading skills in early primary grades : a social network approach (2017)
Kiuru, N., DeLay, D., Laursen, B., Burk, W. J., Lerkkanen, M.-K., Poikkeus, A.-M., & Nurmi, J.-E. (2017). Peer selection and influence on children’s reading skills in early primary grades : a social network approach. Reading and Writing, 30(7), 1473-1500. https://doi.org/10.1007/s11145-017-9733-5
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kiuru, Noona; DeLay, Dawn; Laursen, Brett; Burk, William J.; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Nurmi, Jari-Erik
Lehti tai sarja: Reading and Writing
ISSN: 0922-4777
eISSN: 1573-0905
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 30
Lehden numero: 7
Artikkelin sivunumerot: 1473-1500
Kustantaja: Springer
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s11145-017-9733-5
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: lukutaito; joustavuus; luetun ymmärtäminen; itsearviointi; vertaisryhmät; lukeminen
Vapaat asiasanat: reading skills; reading fluency; peer selection and influence; self-concept of reading ability
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 2