A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Peer selection and influence on children’s reading skills in early primary grades : a social network approach (2017)


Kiuru, N., DeLay, D., Laursen, B., Burk, W. J., Lerkkanen, M.-K., Poikkeus, A.-M., & Nurmi, J.-E. (2017). Peer selection and influence on children’s reading skills in early primary grades : a social network approach. Reading and Writing, 30 (7), 1473-1500. doi:10.1007/s11145-017-9733-5


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kiuru, Noona; DeLay, Dawn; Laursen, Brett; Burk, William J.; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarja: Reading and Writing

ISSN: 0922-4777

Julkaisuvuosi: 2017

Volyymi: 30

Lehden numero: 7

Artikkelin sivunumerot: 1473-1500

Kustantaja: Springer

Julkaisumaa: Alankomaat

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/s11145-017-9733-5

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin


YSO-asiasanat: lukutaito; joustavuus; luetun ymmärtäminen; itsearviointi; vertaisryhmät; lukeminen

Vapaat asiasanat: reading skills; reading fluency; peer selection and influence; self-concept of reading ability


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2020-17-10 klo 22:06