A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Dynamics between student vs. teacher perceptions of mathematics task-orientation and mathematics performance among adolescents (2017)
Björn, P. M., Räikkönen, E., Aunola, K., & Kyttälä, M. (2017). Dynamics between student vs. teacher perceptions of mathematics task-orientation and mathematics performance among adolescents. Learning and Individual Differences, 55, 21-28. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2017.02.005
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Björn, Piia Maria; Räikkönen, Eija; Aunola, Kaisa; Kyttälä, Minna
Lehti tai sarja: Learning and Individual Differences
ISSN: 1041-6080
eISSN: 1873-3425
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 55
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 21-28
Kustantaja: Elsevier Inc.
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2017.02.005
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54196
YSO-asiasanat: nuoruus; pitkittäistutkimus; matematiikka; tehtävät; orientoituminen
Vapaat asiasanat: performance
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2017
JUFO-taso: 2