A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Dynamics between student vs. teacher perceptions of mathematics task-orientation and mathematics performance among adolescents (2017)


Björn, P. M., Räikkönen, E., Aunola, K., & Kyttälä, M. (2017). Dynamics between student vs. teacher perceptions of mathematics task-orientation and mathematics performance among adolescents. Learning and Individual Differences, 55, 21-28. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2017.02.005


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatBjörn, Piia Maria; Räikkönen, Eija; Aunola, Kaisa; Kyttälä, Minna

Lehti tai sarjaLearning and Individual Differences

ISSN1041-6080

eISSN1873-3425

Julkaisuvuosi2017

Volyymi55

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot21-28

KustantajaElsevier Inc.

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.lindif.2017.02.005

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54196


YSO-asiasanatnuoruuspitkittäistutkimusmatematiikkatehtävätorientoituminen

Vapaat asiasanatperformance


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2017

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 20:15