A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Externalizing Behavior Problems and Interest in Reading as Predictors of Later Reading Skills and Educational Aspirations (2017)


Metsäpelto, R.-L., Silinskas, G., Kiuru, N., Poikkeus, A.-M., Pakarinen, E., Vasalampi, K., Lerkkanen, M.-K., & Nurmi, J.-E. (2017). Externalizing Behavior Problems and Interest in Reading as Predictors of Later Reading Skills and Educational Aspirations. Contemporary Educational Psychology, 49, 324-336. https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2017.03.009


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMetsäpelto, Riitta-Leena; Silinskas, Gintautas; Kiuru, Noona; Poikkeus, Anna-Maija; Pakarinen, Eija; Vasalampi, Kati; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarjaContemporary Educational Psychology

ISSN0361-476X

eISSN1090-2384

Julkaisuvuosi2017

Volyymi49

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot324-336

KustantajaAcademic Press

KustannuspaikkaMaryland Heights

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2017.03.009

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53687


YSO-asiasanatkäyttäytymishäiriötlukutaitokoulutustavoitteetluetun ymmärtäminenlukeminen

Vapaat asiasanateducational aspirations; externalizing problems; interest in reading; latent growth modeling; reading fluency


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:40