A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Managing the paradox of unwanted efficiency : The symbolic legitimation of the hypermarket format in Finland, 1960–1975 (2018)


Seppälä, J. (2018). Managing the paradox of unwanted efficiency : The symbolic legitimation of the hypermarket format in Finland, 1960–1975. Business History, 60(5), 699-727. https://doi.org/10.1080/00076791.2017.1304540


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSeppälä, Jarmo

Lehti tai sarjaBusiness History

ISSN0007-6791

eISSN1743-7938

Julkaisuvuosi2018

Volyymi60

Lehden numero5

Artikkelin sivunumerot699-727

KustantajaRoutledge, Taylor & Francis Group

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/00076791.2017.1304540

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67737

LisätietojaSpecial issue in: Historical research on institutional change


YSO-asiasanatlegitimiteettivähittäiskauppataloushistoria

Vapaat asiasanatinstitutional change; symbolic management; business history


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-11-05 klo 17:46