A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Managing the paradox of unwanted efficiency : The symbolic legitimation of the hypermarket format in Finland, 1960–1975 (2018)
Seppälä, J. (2018). Managing the paradox of unwanted efficiency : The symbolic legitimation of the hypermarket format in Finland, 1960–1975. Business History, 60(5), 699-727. https://doi.org/10.1080/00076791.2017.1304540
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Seppälä, Jarmo
Lehti tai sarja: Business History
ISSN: 0007-6791
eISSN: 1743-7938
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 60
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 699-727
Kustantaja: Routledge, Taylor & Francis Group
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/00076791.2017.1304540
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67737
Lisätietoja: Special issue in: Historical research on institutional change
YSO-asiasanat: legitimiteetti; vähittäiskauppa; taloushistoria
Vapaat asiasanat: institutional change; symbolic management; business history
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2