A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Cross-lagged relations between teacher and parent ratings of children's task avoidance and different literacy skills (2017)
Georgiou, G. K., Hirvonen, R., Manolitsis, G., & Nurmi, J.-E. (2017). Cross-lagged relations between teacher and parent ratings of children's task avoidance and different literacy skills. British Journal of Educational Psychology, 87(3), 438-455. https://doi.org/10.1111/bjep.12158
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Georgiou, George K.; Hirvonen, Riikka; Manolitsis, George; Nurmi, Jari-Erik
Lehti tai sarja: British Journal of Educational Psychology
ISSN: 0007-0998
eISSN: 2044-8279
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 87
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 438-455
Kustantaja: The British Psychological Society; John Wiley & Sons Ltd
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1111/bjep.12158
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55251
YSO-asiasanat: pitkittäistutkimus; tehtävät
Vapaat asiasanat: Greek; motivation; reading (activity); spelling; task avoidance
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1