A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Cross-lagged relations between teacher and parent ratings of children's task avoidance and different literacy skills (2017)


Georgiou, G. K., Hirvonen, R., Manolitsis, G., & Nurmi, J.-E. (2017). Cross-lagged relations between teacher and parent ratings of children's task avoidance and different literacy skills. British Journal of Educational Psychology, 87(3), 438-455. https://doi.org/10.1111/bjep.12158


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatGeorgiou, George K.; Hirvonen, Riikka; Manolitsis, George; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarjaBritish Journal of Educational Psychology

ISSN0007-0998

eISSN2044-8279

Julkaisuvuosi2017

Volyymi87

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot438-455

KustantajaThe British Psychological Society; John Wiley & Sons Ltd

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1111/bjep.12158

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55251


YSO-asiasanatpitkittäistutkimustehtävät

Vapaat asiasanatGreek; motivation; reading (activity); spelling; task avoidance


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:36