A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Challenging Transmission Modes of Teaching in Science Classrooms : Enhancing Learner-Centredness through Dialogicity (2018)


Lehesvuori, S., Ramnarain, U., & Viiri, J. (2018). Challenging Transmission Modes of Teaching in Science Classrooms : Enhancing Learner-Centredness through Dialogicity. Research in Science Education, 48(5), 1049-1069. https://doi.org/10.1007/s11165-016-9598-7


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lehesvuori, Sami; Ramnarain, Umesh; Viiri, Jouni

Lehti tai sarja: Research in Science Education

ISSN: 0157-244X

eISSN: 1573-1898

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 48

Lehden numero: 5

Artikkelin sivunumerot: 1049-1069

Kustantaja: Springer

Julkaisumaa: Alankomaat

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/s11165-016-9598-7

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59638


YSO-asiasanat: luokkaopetus; vuorovaikutus; opetus; dialogisuus; tiede

Vapaat asiasanat: classroom interactions; dialogic teaching; dialogic indicators; communicative approaches; teacher education


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-17-09 klo 15:59