A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Challenging Transmission Modes of Teaching in Science Classrooms : Enhancing Learner-Centredness through Dialogicity (2018)
Lehesvuori, S., Ramnarain, U., & Viiri, J. (2018). Challenging Transmission Modes of Teaching in Science Classrooms : Enhancing Learner-Centredness through Dialogicity. Research in Science Education, 48(5), 1049-1069. https://doi.org/10.1007/s11165-016-9598-7
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lehesvuori, Sami; Ramnarain, Umesh; Viiri, Jouni
Lehti tai sarja: Research in Science Education
ISSN: 0157-244X
eISSN: 1573-1898
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 48
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 1049-1069
Kustantaja: Springer
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s11165-016-9598-7
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59638
YSO-asiasanat: luokkaopetus; vuorovaikutus; opetus; dialogisuus; tiede
Vapaat asiasanat: classroom interactions; dialogic teaching; dialogic indicators; communicative approaches; teacher education
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2