A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Perceived status and value : The student-customer relationship inflected by the inherent challenges of university-industry collaboration (2017)
Heikkinen, J., & Isomöttönen, V. (2017). Perceived status and value : The student-customer relationship inflected by the inherent challenges of university-industry collaboration. Industry and Higher Education, 31(4), 215-226. https://doi.org/10.1177/0950422217705443
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Heikkinen, Juho; Isomöttönen, Ville
Lehti tai sarja: Industry and Higher Education
ISSN: 0950-4222
eISSN: 2043-6858
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 31
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 215-226
Kustantaja: Sage Publications; IP Publishing Ltd
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1177/0950422217705443
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: opiskelijat; asiakkaat; vuorovaikutus; työelämälähtöisyys; projektioppiminen
Vapaat asiasanat: student-customer relationship; project-based learning
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1