A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Perceived status and value : The student-customer relationship inflected by the inherent challenges of university-industry collaboration (2017)


Heikkinen, J., & Isomöttönen, V. (2017). Perceived status and value : The student-customer relationship inflected by the inherent challenges of university-industry collaboration. Industry and Higher Education, 31(4), 215-226. https://doi.org/10.1177/0950422217705443


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHeikkinen, Juho; Isomöttönen, Ville

Lehti tai sarjaIndustry and Higher Education

ISSN0950-4222

eISSN2043-6858

Julkaisuvuosi2017

Volyymi31

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot215-226

KustantajaSage Publications; IP Publishing Ltd

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1177/0950422217705443

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatopiskelijatasiakkaatvuorovaikutustyöelämälähtöisyysprojektioppiminen

Vapaat asiasanatstudent-customer relationship; project-based learning


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 22:40