A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Pedagogical Foundation and Significance of the ICT Studies for the Teacher Trainees in Their Studies (2017)
Lähdesmäki, S., & Valli, P. (2017). Pedagogical Foundation and Significance of the ICT Studies for the Teacher Trainees in Their Studies. In P. Resta, & S. Smith (Eds.), SITE 2017 : Proceedings of the 28th International conference of Society for Information Technology and Teacher Education (pp. 2381-2390). Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). http://www.learntechlib.org/p/177533
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lähdesmäki, Sirkku; Valli, Päivi
Emojulkaisu: SITE 2017 : Proceedings of the 28th International conference of Society for Information Technology and Teacher Education
Emojulkaisun toimittajat: Resta, Paul; Smith, Shaunna
ISBN: 978-1-939797-27-8
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 2381-2390
Kustantaja: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE)
Kustannuspaikka: Chesapeake
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://www.learntechlib.org/p/177533
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53857
Lisätietoja: 28th International Conference of Society for Information Technology & Teacher Education, Mar 05, 2017 in Austin, TX, United States
YSO-asiasanat: tieto- ja viestintätekniikka; koulutus; opettajankoulutus; opetussuunnitelmat
Vapaat asiasanat: ICT studies; ICT education; teacher trainees; curriculum
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1