A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Pedagogical Foundation and Significance of the ICT Studies for the Teacher Trainees in Their Studies (2017)


Lähdesmäki, S., & Valli, P. (2017). Pedagogical Foundation and Significance of the ICT Studies for the Teacher Trainees in Their Studies. In P. Resta, & S. Smith (Eds.), SITE 2017 : Proceedings of the 28th International conference of Society for Information Technology and Teacher Education (pp. 2381-2390). Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). http://www.learntechlib.org/p/177533


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLähdesmäki, Sirkku; Valli, Päivi

EmojulkaisuSITE 2017 : Proceedings of the 28th International conference of Society for Information Technology and Teacher Education

Emojulkaisun toimittajatResta, Paul; Smith, Shaunna

ISBN978-1-939797-27-8

Julkaisuvuosi2017

Artikkelin sivunumerot2381-2390

KustantajaAssociation for the Advancement of Computing in Education (AACE)

KustannuspaikkaChesapeake

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://www.learntechlib.org/p/177533

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53857

Lisätietoja28th International Conference of Society for Information Technology & Teacher Education, Mar 05, 2017 in Austin, TX, United States


YSO-asiasanattieto- ja viestintätekniikkakoulutusopettajankoulutusopetussuunnitelmat

Vapaat asiasanatICT studies; ICT education; teacher trainees; curriculum


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 12:10