A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Mentoring of Newly Qualified Teachers in the Educational Sense (2017)


Heikkinen, H. L. T. (2017). Mentoring of Newly Qualified Teachers in the Educational Sense. In M. A. Peters, B. Cowie, & I. Menter (Eds.), A Companion to Research in Teacher Education (pp. 813-824). Springer. doi:10.1007/978-981-10-4075-7


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Heikkinen, Hannu L.T.

Emojulkaisu: A Companion to Research in Teacher Education

Emojulkaisun toimittajat: Peters, Michael A.; Cowie, Bronwen; Menter, Ian

ISBN: 978-981-10-4073-3

Lehti tai sarja: Education and Language, Learning and Instruction

Julkaisuvuosi: 2017

Artikkelin sivunumerot: 813-824

Artikkelinumero: 55

Kirjan kokonaissivumäärä: 850

Kustantaja: Springer

Julkaisumaa: Singapore

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-10-4075-7

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66644


YSO-asiasanat: opettajat; mentorointi; koulutuspolitiikka


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 15:25