D3 Artikkeli ammatillisessa konferenssijulkaisussa
When Customer base is not loyalty! : Differences in the Consumers' Appraisal of Performance of Mobile Telecommunications Service Providers in Port Harcourt (2017)


Ukpabi, D., Karjaluoto, H., Ikaba, V., & Piabari, N. (2017). When Customer base is not loyalty! : Differences in the Consumers' Appraisal of Performance of Mobile Telecommunications Service Providers in Port Harcourt. In G. A. Okwandu, & N. G. Nwokah (Eds.), Re-Inventing of Wheel of Nigeria's Economic Growth through Marketing : Where Are We Now? Proceedings of the 1st Annual RSU Marketing Academic Conference in Collaboration with the National Institute of Marketing of Nigeria, 3-4 May, 2017 (pp. 140-155). Rivers State University.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ukpabi, Dandison; Karjaluoto, Heikki; Ikaba, Victoria; Piabari, Nordum

Emojulkaisu: Re-Inventing of Wheel of Nigeria's Economic Growth through Marketing : Where Are We Now? Proceedings of the 1st Annual RSU Marketing Academic Conference in Collaboration with the National Institute of Marketing of Nigeria, 3-4 May, 2017

Emojulkaisun toimittajat: Okwandu, Gabriel A.; Nwokah, N. Gladson

ISBN: 0

ISSN: 0

Julkaisuvuosi: 2017

Artikkelin sivunumerot: 140-155

Kirjan kokonaissivumäärä: 420

Kustantaja: Rivers State University

Julkaisumaa: Nigeria

Julkaisun kieli: englanti

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54145


YSO-asiasanat: asiakaspalvelu; palvelutaso; laatu; luottamus; lisäarvo; asiakastyytyväisyys; palveluntuottajat; lojaalius

Vapaat asiasanat: service quality; value offers; satisfaction; service providers


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017


Viimeisin päivitys 2022-25-11 klo 00:03