D3 Artikkeli ammatillisessa konferenssijulkaisussa
When Customer base is not loyalty! : Differences in the Consumers' Appraisal of Performance of Mobile Telecommunications Service Providers in Port Harcourt (2017)
Ukpabi, D., Karjaluoto, H., Ikaba, V., & Piabari, N. (2017). When Customer base is not loyalty! : Differences in the Consumers' Appraisal of Performance of Mobile Telecommunications Service Providers in Port Harcourt. In G. A. Okwandu, & N. G. Nwokah (Eds.), Re-Inventing of Wheel of Nigeria's Economic Growth through Marketing : Where Are We Now? Proceedings of the 1st Annual RSU Marketing Academic Conference in Collaboration with the National Institute of Marketing of Nigeria, 3-4 May, 2017 (pp. 140-155). Rivers State University.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ukpabi, Dandison; Karjaluoto, Heikki; Ikaba, Victoria; Piabari, Nordum
Emojulkaisu: Re-Inventing of Wheel of Nigeria's Economic Growth through Marketing : Where Are We Now? Proceedings of the 1st Annual RSU Marketing Academic Conference in Collaboration with the National Institute of Marketing of Nigeria, 3-4 May, 2017
Emojulkaisun toimittajat: Okwandu, Gabriel A.; Nwokah, N. Gladson
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 140-155
Kirjan kokonaissivumäärä: 420
Kustantaja: Rivers State University
Julkaisumaa: Nigeria
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54145
YSO-asiasanat: asiakaspalvelu; palvelutaso; laatu; luottamus; lisäarvo; asiakastyytyväisyys; palveluntuottajat; lojaalius
Vapaat asiasanat: service quality; value offers; satisfaction; service providers
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017