A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Tensions in the New Millennium : Inclusion Ideology and Education Policy in the Finnish Comprehensive School (2017)
Hakala, J., & Leivo, M. (2017). Tensions in the New Millennium : Inclusion Ideology and Education Policy in the Finnish Comprehensive School. Journal of Education and Learning, 6(3), 287-298. https://doi.org/10.5539/jel.v6n3p287
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hakala, Juha; Leivo, Marjaana
Lehti tai sarja: Journal of Education and Learning
ISSN: 1927-5250
eISSN: 1927-5269
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 6
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 287-298
Kustantaja: Canadian Center of Science and Education
Kustannuspaikka: Toronto
Julkaisumaa: Kanada
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.5539/jel.v6n3p287
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54149
YSO-asiasanat: peruskoulu; koulutuspolitiikka; inkluusio; koulukulttuuri; erityisopetus
Vapaat asiasanat: inclusive education
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1