A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Tensions in the New Millennium : Inclusion Ideology and Education Policy in the Finnish Comprehensive School (2017)


Hakala, J., & Leivo, M. (2017). Tensions in the New Millennium : Inclusion Ideology and Education Policy in the Finnish Comprehensive School. Journal of Education and Learning, 6(3), 287-298. https://doi.org/10.5539/jel.v6n3p287


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHakala, Juha; Leivo, Marjaana

Lehti tai sarjaJournal of Education and Learning

ISSN1927-5250

eISSN1927-5269

Julkaisuvuosi2017

Volyymi6

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot287-298

KustantajaCanadian Center of Science and Education

KustannuspaikkaToronto

JulkaisumaaKanada

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.5539/jel.v6n3p287

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54149


YSO-asiasanatperuskoulukoulutuspolitiikkainkluusiokoulukulttuurierityisopetus

Vapaat asiasanatinclusive education


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 19:42