A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Samsung and Volkswagen Crisis Communication in Facebook and Twitter : A Comparative Study (2017)
Zhang, B., Veijalainen, J., & Kotkov, D. (2017). Samsung and Volkswagen Crisis Communication in Facebook and Twitter : A Comparative Study. In T. A. Majchrzak, P. Traverso, K.-H. Krempels, & V. Monfort (Eds.), WEBIST 2017 : Proceedings of the 13rd International conference on web information systems and technologies. Volume 1 (pp. 312-323). SCITEPRESS Science And Technology Publications. https://doi.org/10.5220/0006301403120323
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Zhang, Boyang; Veijalainen, Jari; Kotkov, Denis
Emojulkaisu: WEBIST 2017 : Proceedings of the 13rd International conference on web information systems and technologies. Volume 1
Emojulkaisun toimittajat: Majchrzak, Tim A.; Traverso, Paolo; Krempels, Karl-Heinz; Monfort, Valérie
ISBN: 978-989-758-246-2
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 312-323
Kustantaja: SCITEPRESS Science And Technology Publications
Kustannuspaikka: Setúbal
Julkaisumaa: Portugali
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.5220/0006301403120323
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54645
Lisätietoja: 13rd International Conference on Web Information Systems and Technologies, WEBIST 2017; Porto, Portugal; 25-27 April 2017.
YSO-asiasanat: kriisit; viestintä; kriisiviestintä; sosiaalinen media; pesukoneet; Twitter; Facebook
Vapaat asiasanat: Volkswagen; Samsung
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 0