A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Samsung and Volkswagen Crisis Communication in Facebook and Twitter : A Comparative Study (2017)


Zhang, B., Veijalainen, J., & Kotkov, D. (2017). Samsung and Volkswagen Crisis Communication in Facebook and Twitter : A Comparative Study. In T. A. Majchrzak, P. Traverso, K.-H. Krempels, & V. Monfort (Eds.), WEBIST 2017 : Proceedings of the 13rd International conference on web information systems and technologies. Volume 1 (pp. 312-323). SCITEPRESS Science And Technology Publications. https://doi.org/10.5220/0006301403120323


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatZhang, Boyang; Veijalainen, Jari; Kotkov, Denis

EmojulkaisuWEBIST 2017 : Proceedings of the 13rd International conference on web information systems and technologies. Volume 1

Emojulkaisun toimittajatMajchrzak, Tim A.; Traverso, Paolo; Krempels, Karl-Heinz; Monfort, Valérie

ISBN978-989-758-246-2

Julkaisuvuosi2017

Artikkelin sivunumerot312-323

KustantajaSCITEPRESS Science And Technology Publications

KustannuspaikkaSetúbal

JulkaisumaaPortugali

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.5220/0006301403120323

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54645

Lisätietoja13rd International Conference on Web Information Systems and Technologies, WEBIST 2017; Porto, Portugal; 25-27 April 2017.


YSO-asiasanatkriisitviestintäkriisiviestintäsosiaalinen mediapesukoneetTwitterFacebook

Vapaat asiasanatVolkswagen; Samsung


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:50