A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Visual Literacy From the Perspective of the VTS Method (2017)


Rautiainen, K.-H., & Jäppinen, A. (2017). Visual Literacy From the Perspective of the VTS Method. Journal of Literature and Art Studies, 7(8), 1071-1082. https://doi.org/10.17265/2159-5836/2017.08.016


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatRautiainen, Katri-Helena; Jäppinen, Aija

Lehti tai sarjaJournal of Literature and Art Studies

ISSN2159-5836

eISSN2159-5844

Julkaisuvuosi2017

Volyymi7

Lehden numero8

Artikkelin sivunumerot1071-1082

KustantajaDavid Publishing Co.

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.17265/2159-5836/2017.08.016

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54796


YSO-asiasanatvisuaalinen lukutaitooppiminenestetiikkamultimodaalisuus

Vapaat asiasanatsystematikka


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2017

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 20:30