A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Visual Literacy From the Perspective of the VTS Method (2017)
Rautiainen, K.-H., & Jäppinen, A. (2017). Visual Literacy From the Perspective of the VTS Method. Journal of Literature and Art Studies, 7(8), 1071-1082. https://doi.org/10.17265/2159-5836/2017.08.016
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Rautiainen, Katri-Helena; Jäppinen, Aija
Lehti tai sarja: Journal of Literature and Art Studies
ISSN: 2159-5836
eISSN: 2159-5844
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 7
Lehden numero: 8
Artikkelin sivunumerot: 1071-1082
Kustantaja: David Publishing Co.
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.17265/2159-5836/2017.08.016
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54796
YSO-asiasanat: visuaalinen lukutaito; oppiminen; estetiikka; multimodaalisuus
Vapaat asiasanat: systematikka
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2017
JUFO-taso: 0