A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
‘What’s the Moment Thingy?’: On the Emergence of Subject-Specific Knowledge in CLIL Classroom Interaction (2017)


Nikula, T. (2017). ‘What’s the Moment Thingy?’: On the Emergence of Subject-Specific Knowledge in CLIL Classroom Interaction. In J. Langman, & H. Hansen-Thomas (Eds.), Discourse Analytic Perspectives on STEM Education : Exploring Interaction and Learning in the Multilingual Classroom (pp. 11-29). Springer International Publishing. Educational Linguistics, 32. https://doi.org/10.1007/978-3-319-55116-6_2


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nikula, Tarja

Emojulkaisu: Discourse Analytic Perspectives on STEM Education : Exploring Interaction and Learning in the Multilingual Classroom

Emojulkaisun toimittajat: Langman, Juliet; Hansen-Thomas, Holly

ISBN: 978-3-319-55115-9

Lehti tai sarja: Educational Linguistics

ISSN: 1572-0292

Julkaisuvuosi: 2017

Sarjan numero: 32

Artikkelin sivunumerot: 11-29

Kirjan kokonaissivumäärä: 215

Kustantaja: Springer International Publishing

Julkaisumaa: Sveitsi

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-55116-6_2

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75882


YSO-asiasanat: vieraskielinen opetus; vuorovaikutus

Vapaat asiasanat: luokkahuone


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-09-06 klo 18:29