D1 Article in a trade journal
Tasoryhmittely tuo lisää onnistumisen kokemuksia heikoille oppilaille (2017)


Lyyra, N. (2017). Tasoryhmittely tuo lisää onnistumisen kokemuksia heikoille oppilaille. Liikunta ja tiede, 54(2-3), 66.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsLyyra, Nelli

Journal or seriesLiikunta ja tiede

ISSN0358-7010

Publication year2017

Volume54

Issue number2-3

Pages range66

PublisherLiikuntatieteellinen Seura ry

Place of PublicationHelsinki

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Publication open accessNot open

Publication channel open access

Additional informationTutkimusuutisia liikuntapedagogiikan maailmasta -osio.


Keywordsschool childrencourses with skill levelsphysical education (school subject)experiences (knowledge)


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2017

JUFO ratingNot rated


Last updated on 2023-06-02 at 23:20