D1 Artikkeli ammattilehdessä
Tasoryhmittely tuo lisää onnistumisen kokemuksia heikoille oppilaille (2017)
Lyyra, N. (2017). Tasoryhmittely tuo lisää onnistumisen kokemuksia heikoille oppilaille. Liikunta ja tiede, 54(2-3), 66.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lyyra, Nelli
Lehti tai sarja: Liikunta ja tiede
ISSN: 0358-7010
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 54
Lehden numero: 2-3
Artikkelin sivunumerot: 66
Kustantaja: Liikuntatieteellinen Seura ry
Kustannuspaikka: Helsinki
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: Tutkimusuutisia liikuntapedagogiikan maailmasta -osio.
YSO-asiasanat: oppilaat; tasokurssit; koululiikunta; kokemukset
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: Not rated