D1 Artikkeli ammattilehdessä
Tasoryhmittely tuo lisää onnistumisen kokemuksia heikoille oppilaille (2017)


Lyyra, N. (2017). Tasoryhmittely tuo lisää onnistumisen kokemuksia heikoille oppilaille. Liikunta ja tiede, 54(2-3), 66.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLyyra, Nelli

Lehti tai sarjaLiikunta ja tiede

ISSN0358-7010

Julkaisuvuosi2017

Volyymi54

Lehden numero2-3

Artikkelin sivunumerot66

KustantajaLiikuntatieteellinen Seura ry

KustannuspaikkaHelsinki

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaTutkimusuutisia liikuntapedagogiikan maailmasta -osio.


YSO-asiasanatoppilaattasokurssitkoululiikuntakokemukset


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 23:20