D1 Artikkeli ammattilehdessä
Tasoryhmittely tuo lisää onnistumisen kokemuksia heikoille oppilaille (2017)


Lyyra, N. (2017). Tasoryhmittely tuo lisää onnistumisen kokemuksia heikoille oppilaille. Liikunta ja tiede, 54 (2-3), 66.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lyyra, Nelli

Lehti tai sarja: Liikunta ja tiede

ISSN: 0358-7010

Julkaisuvuosi: 2017

Volyymi: 54

Lehden numero: 2-3

Artikkelin sivunumerot: 66

Kustantaja: Liikuntatieteellinen Seura ry

Kustannuspaikka: Helsinki

Julkaisumaa: Suomi

Julkaisun kieli: suomi

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Lisätietoja: Tutkimusuutisia liikuntapedagogiikan maailmasta -osio.


YSO-asiasanat: oppilaat; tasokurssit; koululiikunta; kokemukset


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: Not rated


Viimeisin päivitys 2020-17-10 klo 22:46