A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A child’s psychological adjustment impacts teachers’ instructional support and affective response (2018)


Nurmi, J.-E., Silinskas, G., Kiuru, N., Pakarinen, E., Turunen, T., Siekkinen, M., Tolvanen, A., Poikkeus, A.-M., & Lerkkanen, M.-K. (2018). A child’s psychological adjustment impacts teachers’ instructional support and affective response. European Journal of Psychology of Education, 33(4), 629-648. https://doi.org/10.1007/s10212-017-0337-x


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nurmi, Jari-Erik; Silinskas, Gintautas; Kiuru, Noona; Pakarinen, Eija; Turunen, Tiina; Siekkinen, Martti; Tolvanen, Asko; Poikkeus, Anna-Maija; Lerkkanen, Marja-Kristiina

Lehti tai sarja: European Journal of Psychology of Education

ISSN: 0256-2928

eISSN: 1878-5174

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 33

Lehden numero: 4

Artikkelin sivunumerot: 629-648

Kustantaja: Springer

Julkaisumaa: Alankomaat

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/s10212-017-0337-x

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:


YSO-asiasanat: prososiaalisuus; affektiivisuus; sopeutuminen; opettajat; ohjeet; yksilöllistäminen

Vapaat asiasanat: lapset


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-09-06 klo 13:53