A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A child’s psychological adjustment impacts teachers’ instructional support and affective response (2018)
Nurmi, J.-E., Silinskas, G., Kiuru, N., Pakarinen, E., Turunen, T., Siekkinen, M., Tolvanen, A., Poikkeus, A.-M., & Lerkkanen, M.-K. (2018). A child’s psychological adjustment impacts teachers’ instructional support and affective response. European Journal of Psychology of Education, 33(4), 629-648. https://doi.org/10.1007/s10212-017-0337-x
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nurmi, Jari-Erik; Silinskas, Gintautas; Kiuru, Noona; Pakarinen, Eija; Turunen, Tiina; Siekkinen, Martti; Tolvanen, Asko; Poikkeus, Anna-Maija; Lerkkanen, Marja-Kristiina
Lehti tai sarja: European Journal of Psychology of Education
ISSN: 0256-2928
eISSN: 1878-5174
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 33
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 629-648
Kustantaja: Springer
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s10212-017-0337-x
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: prososiaalisuus; affektiivisuus; sopeutuminen; opettajat; ohjeet; yksilöllistäminen
Vapaat asiasanat: lapset
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Vanhempien ja opettajien antaman ohjauksen sekä tunteiden ja lapsen akateemisen suoriutumisen säätelyn pitkäaikaiset yhteydet
- Silinskas, Gintautas
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1