A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A child’s psychological adjustment impacts teachers’ instructional support and affective response (2018)


Nurmi, J.-E., Silinskas, G., Kiuru, N., Pakarinen, E., Turunen, T., Siekkinen, M., Tolvanen, A., Poikkeus, A.-M., & Lerkkanen, M.-K. (2018). A child’s psychological adjustment impacts teachers’ instructional support and affective response. European Journal of Psychology of Education, 33(4), 629-648. https://doi.org/10.1007/s10212-017-0337-x


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNurmi, Jari-Erik; Silinskas, Gintautas; Kiuru, Noona; Pakarinen, Eija; Turunen, Tiina; Siekkinen, Martti; Tolvanen, Asko; Poikkeus, Anna-Maija; Lerkkanen, Marja-Kristiina

Lehti tai sarjaEuropean Journal of Psychology of Education

ISSN0256-2928

eISSN1878-5174

Julkaisuvuosi2018

Volyymi33

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot629-648

KustantajaSpringer

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s10212-017-0337-x

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatprososiaalisuusaffektiivisuussopeutuminenopettajatohjeetyksilöllistäminen

Vapaat asiasanatlapset


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 22:13