A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The role of daily autonomous and controlled educational goals in students’ academic emotion states : An experience sampling method approach (2018)
Ketonen, E. E., Dietrich, J., Moeller, J., Salmela-Aro, K., & Lonka, K. (2018). The role of daily autonomous and controlled educational goals in students’ academic emotion states : An experience sampling method approach. Learning and Instruction, 53, 10-20. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2017.07.003
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ketonen, Elina E.; Dietrich, Julia; Moeller, Julia; Salmela-Aro, Katariina; Lonka, Kirsti
Lehti tai sarja: Learning and Instruction
ISSN: 0959-4752
eISSN: 1873-3263
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 53
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 10-20
Kustantaja: Elsevier
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2017.07.003
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: tavoitteet; motivaatio; opiskelu; tunteet; itsemäärääminen; autonomia
Vapaat asiasanat: academic emotions; educational goals; autonomous and controlled motivation; self-determination theory; experience sampling method
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 3