A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The role of daily autonomous and controlled educational goals in students’ academic emotion states : An experience sampling method approach (2018)


Ketonen, E. E., Dietrich, J., Moeller, J., Salmela-Aro, K., & Lonka, K. (2018). The role of daily autonomous and controlled educational goals in students’ academic emotion states : An experience sampling method approach. Learning and Instruction, 53, 10-20. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2017.07.003


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKetonen, Elina E.; Dietrich, Julia; Moeller, Julia; Salmela-Aro, Katariina; Lonka, Kirsti

Lehti tai sarjaLearning and Instruction

ISSN0959-4752

eISSN1873-3263

Julkaisuvuosi2018

Volyymi53

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot10-20

KustantajaElsevier

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2017.07.003

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanattavoitteetmotivaatioopiskelutunteetitsemäärääminenautonomia

Vapaat asiasanatacademic emotions; educational goals; autonomous and controlled motivation; self-determination theory; experience sampling method


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 22:14