G4 Monografiaväitöskirja
Koulutuksellisen tasa-arvon diskurssit ja toimijat peruskoulun tuntijakouudistuksessa (2017)


Siekkinen, K. (2017). Koulutuksellisen tasa-arvon diskurssit ja toimijat peruskoulun tuntijakouudistuksessa [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 583. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7048-2


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSiekkinen, Kirsi

ISBN978-951-39-7047-5

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in education, psychology and social research

ISSN0075-4625

Julkaisuvuosi2017

Sarjan numero583

Kirjan kokonaissivumäärä293

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7048-2

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7048-2

LisätietojaEducational equality discourses and actors' reform of the distribution of lesson hours in comprehensive school. Diskurssianalyysi. Myös Verkkoaineisto (PDF): ISBN 9789513970482


YSO-asiasanatkoulutuspolitiikkakoulutusjärjestelmätkoulutusmahdollisuudettasa-arvoperuskouluopetussuunnitelmat

Vapaat asiasanatSuomi


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-06-02 klo 23:40