G4 Monografiaväitöskirja
Koulutuksellisen tasa-arvon diskurssit ja toimijat peruskoulun tuntijakouudistuksessa (2017)
Siekkinen, K. (2017). Koulutuksellisen tasa-arvon diskurssit ja toimijat peruskoulun tuntijakouudistuksessa [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 583. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7048-2
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Siekkinen, Kirsi
ISBN: 978-951-39-7047-5
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in education, psychology and social research
ISSN: 0075-4625
Julkaisuvuosi: 2017
Sarjan numero: 583
Kirjan kokonaissivumäärä: 293
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7048-2
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7048-2
Lisätietoja: Educational equality discourses and actors' reform of the distribution of lesson hours in comprehensive school. Diskurssianalyysi. Myös Verkkoaineisto (PDF): ISBN 9789513970482
YSO-asiasanat: koulutuspolitiikka; koulutusjärjestelmät; koulutusmahdollisuudet; tasa-arvo; peruskoulu; opetussuunnitelmat
Vapaat asiasanat: Suomi
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
Alustava JUFO-taso: Not rated