A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Teachers’ perceptions on the changing role of language in the curriculum (2017)
Skinnari, K., & Nikula, T. (2017). Teachers’ perceptions on the changing role of language in the curriculum. European Journal of Applied Linguistics, 5(2), 223-244. https://doi.org/10.1515/eujal-2017-0005
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Skinnari, Kristiina; Nikula, Tarja
Lehti tai sarja: European Journal of Applied Linguistics
ISSN: 2192-9521
eISSN: 2192-953X
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 5
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 223-244
Kustantaja: de Gruyter
Kustannuspaikka: Berliini
Julkaisumaa: Saksa
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1515/eujal-2017-0005
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55508
YSO-asiasanat: opetussuunnitelmat; monikielisyys; vieraskielinen opetus; monilukutaito; opetus; kieli; havainnot; opettajat
Vapaat asiasanat: role of language in education; curriculum change; subject-specific language; CLIL; teachers’ perceptions
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1