A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Teachers’ perceptions on the changing role of language in the curriculum (2017)


Skinnari, K., & Nikula, T. (2017). Teachers’ perceptions on the changing role of language in the curriculum. European Journal of Applied Linguistics, 5(2), 223-244. https://doi.org/10.1515/eujal-2017-0005


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSkinnari, Kristiina; Nikula, Tarja

Lehti tai sarjaEuropean Journal of Applied Linguistics

ISSN2192-9521

eISSN2192-953X

Julkaisuvuosi2017

Volyymi5

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot223-244

Kustantajade Gruyter

KustannuspaikkaBerliini

JulkaisumaaSaksa

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1515/eujal-2017-0005

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55508


YSO-asiasanatopetussuunnitelmatmonikielisyysvieraskielinen opetusmonilukutaitoopetuskielihavainnotopettajat

Vapaat asiasanatrole of language in education; curriculum change; subject-specific language; CLIL; teachers’ perceptions


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:11