A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Teachers’ perceptions on the changing role of language in the curriculum (2017)


Skinnari, K., & Nikula, T. (2017). Teachers’ perceptions on the changing role of language in the curriculum. European Journal of Applied Linguistics, 5 (2), 223-244. doi:10.1515/eujal-2017-0005


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Skinnari, Kristiina; Nikula, Tarja

Lehti tai sarja: European Journal of Applied Linguistics

ISSN: 2192-9521

Julkaisuvuosi: 2017

Volyymi: 5

Lehden numero: 2

Artikkelin sivunumerot: 223-244

Kustantaja: de Gruyter

Kustannuspaikka: Berliini

Julkaisumaa: Saksa

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1515/eujal-2017-0005

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55508


YSO-asiasanat: opetussuunnitelmat; monikielisyys; vieraskielinen opetus; monilukutaito; opetus; kieli; havainnot; opettajat

Vapaat asiasanat: role of language in education; curriculum change; subject-specific language; CLIL; teachers’ perceptions


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 14:10