A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
How Do Students Blend Their Studies Based on Time and Place? (2017)


Hakala, I., Härmänmaa, T., Laine, S., & Myllymäki, M. (2017). How Do Students Blend Their Studies Based on Time and Place?. In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), EDULEARN17 Proceedings. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 2481-2489). IATED Academy. EDULEARN Proceedings. https://doi.org/10.21125/edulearn.2017.1520


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHakala, Ismo; Härmänmaa, Tuomo; Laine, Sanna; Myllymäki, Mikko

EmojulkaisuEDULEARN17 Proceedings. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies

Emojulkaisun toimittajatChova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel

ISBN978-84-697-3777-4

Lehti tai sarjaEDULEARN Proceedings

ISSN2340-1117

eISSN2340-1117

Julkaisuvuosi2017

Artikkelin sivunumerot2481-2489

KustantajaIATED Academy

JulkaisumaaEspanja

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.21125/edulearn.2017.1520

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55255

LisätietojaEDULEARN17 : 9th International Conference on Education and New Learning Technologies Barcelona, Spain. 3-5 July, 2017.


YSO-asiasanatopetussulautuva opetus

Vapaat asiasanatvideot; opetusvideot


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 19:11