A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
How Do Students Blend Their Studies Based on Time and Place? (2017)
Hakala, I., Härmänmaa, T., Laine, S., & Myllymäki, M. (2017). How Do Students Blend Their Studies Based on Time and Place?. In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), EDULEARN17 Proceedings. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 2481-2489). IATED Academy. EDULEARN Proceedings. https://doi.org/10.21125/edulearn.2017.1520
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hakala, Ismo; Härmänmaa, Tuomo; Laine, Sanna; Myllymäki, Mikko
Emojulkaisu: EDULEARN17 Proceedings. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies
Emojulkaisun toimittajat: Chova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel
ISBN: 978-84-697-3777-4
Lehti tai sarja: EDULEARN Proceedings
ISSN: 2340-1117
eISSN: 2340-1117
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 2481-2489
Kustantaja: IATED Academy
Julkaisumaa: Espanja
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.21125/edulearn.2017.1520
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55255
Lisätietoja: EDULEARN17 : 9th International Conference on Education and New Learning Technologies Barcelona, Spain. 3-5 July, 2017.
YSO-asiasanat: opetus; sulautuva opetus
Vapaat asiasanat: videot; opetusvideot
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 0