A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
To feed back or to feed forward? : Students' experiences of and responses to feedback in a Finnish EFL classroom (2017)
Pollari, P. (2017). To feed back or to feed forward? : Students' experiences of and responses to feedback in a Finnish EFL classroom. Apples : Journal of Applied Language Studies, 11(4), 11-33. https://doi.org/10.17011/apples/urn.201708073429
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pollari, Pirjo
Lehti tai sarja: Apples : Journal of Applied Language Studies
ISSN: 1457-9863
eISSN: 1457-9863
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 11
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 11-33
Kustantaja: Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.17011/apples/urn.201708073429
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55343
YSO-asiasanat: palaute; voimaantuminen
Vapaat asiasanat: students’ responses to feedback; EFL teaching
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2017
JUFO-taso: 1