A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
To feed back or to feed forward? : Students' experiences of and responses to feedback in a Finnish EFL classroom (2017)


Pollari, P. (2017). To feed back or to feed forward? : Students' experiences of and responses to feedback in a Finnish EFL classroom. Apples : Journal of Applied Language Studies, 11(4), 11-33. https://doi.org/10.17011/apples/urn.201708073429


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPollari, Pirjo

Lehti tai sarjaApples : Journal of Applied Language Studies

ISSN1457-9863

eISSN1457-9863

Julkaisuvuosi2017

Volyymi11

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot11-33

KustantajaCentre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.17011/apples/urn.201708073429

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55343


YSO-asiasanatpalautevoimaantuminen

Vapaat asiasanatstudents’ responses to feedback; EFL teaching


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 21:15