A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Inclusion of pupils with ADHD symptoms in mainstream classes with PBS (2018)


Karhu, A., Närhi, V., & Savolainen, H. (2018). Inclusion of pupils with ADHD symptoms in mainstream classes with PBS. International Journal of Inclusive Education, 22(5), 475-489. https://doi.org/10.1080/13603116.2017.1370741


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKarhu, Anne; Närhi, Vesa; Savolainen, Hannu

Lehti tai sarjaInternational Journal of Inclusive Education

ISSN1360-3116

eISSN1464-5173

Julkaisuvuosi2018

Volyymi22

Lehden numero5

Artikkelin sivunumerot475-489

KustantajaTaylor & Francis

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/13603116.2017.1370741

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60214


YSO-asiasanatylläpito

Vapaat asiasanatpositive behaviour support; inclusive education; evidence-based interventions; single-case experimental design; whole-school approach


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:06