A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Inclusion of pupils with ADHD symptoms in mainstream classes with PBS (2018)
Karhu, A., Närhi, V., & Savolainen, H. (2018). Inclusion of pupils with ADHD symptoms in mainstream classes with PBS. International Journal of Inclusive Education, 22(5), 475-489. https://doi.org/10.1080/13603116.2017.1370741
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Karhu, Anne; Närhi, Vesa; Savolainen, Hannu
Lehti tai sarja: International Journal of Inclusive Education
ISSN: 1360-3116
eISSN: 1464-5173
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 22
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 475-489
Kustantaja: Taylor & Francis
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/13603116.2017.1370741
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60214
YSO-asiasanat: ylläpito
Vapaat asiasanat: positive behaviour support; inclusive education; evidence-based interventions; single-case experimental design; whole-school approach
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1