D2 Article in a professional book
Peruskoulun kuudennen luokan oppilaiden matemaattinen minä-käsitys Pelillisyys-hankkeen alussa (2017)


Valli, P., Perkkilä, P., & Valli, R. (2017). Peruskoulun kuudennen luokan oppilaiden matemaattinen minä-käsitys Pelillisyys-hankkeen alussa. In R. Valli (Ed.), Oppimisympäristöjä kehittämässä (pp. 74-87). Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsValli, Päivi; Perkkilä, Päivi; Valli, Raine

Parent publicationOppimisympäristöjä kehittämässä

Parent publication editorsValli, Raine

ISBN978-951-39-7087-1

Publication year2017

Pages range74-87

Number of pages in the book124

PublisherJyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius

Place of PublicationKokkola

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Publication open accessNot open

Publication channel open access

Additional informationJulkaistu aiemmin englannin kielellä: Valli, P., Perkkilä, P., & Valli, R. (2016). Pupils' Mathematical Self-Concept in the Beginning of the Sixth Grade. TOJET : Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (July, Special issue), 451-458.


Keywordsmathematicspupilsself imagegamificationgameslearning environment


Contributing organizations


Ministry reportingWon't be reported


Last updated on 2023-07-02 at 00:00