D2 Article in a professional book
Peruskoulun kuudennen luokan oppilaiden matemaattinen minä-käsitys Pelillisyys-hankkeen alussa (2017)


Valli, P., Perkkilä, P., & Valli, R. (2017). Peruskoulun kuudennen luokan oppilaiden matemaattinen minä-käsitys Pelillisyys-hankkeen alussa. In R. Valli (Ed.), Oppimisympäristöjä kehittämässä (pp. 74-87). Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Valli, Päivi; Perkkilä, Päivi; Valli, Raine

Parent publication: Oppimisympäristöjä kehittämässä

Parent publication editors: Valli, Raine

ISBN: 978-951-39-7087-1

Publication year: 2017

Pages range: 74-87

Number of pages in the book: 124

Publisher: Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius

Place of Publication: Kokkola

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Publication open access: Not open

Publication channel open access:

Additional information: Julkaistu aiemmin englannin kielellä: Valli, P., Perkkilä, P., & Valli, R. (2016). Pupils' Mathematical Self-Concept in the Beginning of the Sixth Grade. TOJET : Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (July, Special issue), 451-458.


Keywords: mathematics; pupils; self image; gamification; games; learning environment


Contributing organizations


Ministry reporting: Won't be reported


Last updated on 2021-10-06 at 12:25