D2 Article in a professional book
Peruskoulun kuudennen luokan oppilaiden matemaattinen minä-käsitys Pelillisyys-hankkeen alussa (2017)
Valli, P., Perkkilä, P., & Valli, R. (2017). Peruskoulun kuudennen luokan oppilaiden matemaattinen minä-käsitys Pelillisyys-hankkeen alussa. In R. Valli (Ed.), Oppimisympäristöjä kehittämässä (pp. 74-87). Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Valli, Päivi; Perkkilä, Päivi; Valli, Raine
Parent publication: Oppimisympäristöjä kehittämässä
Parent publication editors: Valli, Raine
ISBN: 978-951-39-7087-1
Publication year: 2017
Pages range: 74-87
Number of pages in the book: 124
Publisher: Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius
Place of Publication: Kokkola
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Additional information: Julkaistu aiemmin englannin kielellä: Valli, P., Perkkilä, P., & Valli, R. (2016). Pupils' Mathematical Self-Concept in the Beginning of the Sixth Grade. TOJET : Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (July, Special issue), 451-458.
Keywords: mathematics; pupils; self image; gamification; games; learning environment
Contributing organizations
Ministry reporting: Won't be reported