A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Developing inclusive pre-service and in-service teacher education : Insights from Zanzibar primary school teachers (2017)
Juma, S., Lehtomäki, E., & Naukkarinen, A. (2017). Developing inclusive pre-service and in-service teacher education : Insights from Zanzibar primary school teachers. International Journal of Whole Schooling, 13(3), 67-87. http://www.wholeschooling.net/Journal_of_Whole_Schooling/articles/13-3%20Juma%20Lehtom%C3%A4ki%20&%20Naukkarinen%202017.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Juma, Said; Lehtomäki, Elina; Naukkarinen, Aimo
Lehti tai sarja: International Journal of Whole Schooling
ISSN: 1710-2146
eISSN: 1710-2146
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 13
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 67-87
Kustantaja: Concordia University College of Alberta
Julkaisumaa: Kanada
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://www.wholeschooling.net/Journal_of_Whole_Schooling/articles/13-3%20Juma%20Lehtom%C3%A4ki%20&%20Naukkarinen%202017.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55512
YSO-asiasanat: opettajat; alakoulu; osallistaminen; oppiva organisaatio; oppiminen; organisaatiot; ammatillinen kehitys
Vapaat asiasanat: primary school teachers; inclusive teacher education; organisational learning; collaborative action research; sub-Saharan Africa
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1