A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Developing inclusive pre-service and in-service teacher education : Insights from Zanzibar primary school teachers (2017)


Juma, S., Lehtomäki, E., & Naukkarinen, A. (2017). Developing inclusive pre-service and in-service teacher education : Insights from Zanzibar primary school teachers. International Journal of Whole Schooling, 13(3), 67-87. http://www.wholeschooling.net/Journal_of_Whole_Schooling/articles/13-3%20Juma%20Lehtom%C3%A4ki%20&%20Naukkarinen%202017.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatJuma, Said; Lehtomäki, Elina; Naukkarinen, Aimo

Lehti tai sarjaInternational Journal of Whole Schooling

ISSN1710-2146

eISSN1710-2146

Julkaisuvuosi2017

Volyymi13

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot67-87

KustantajaConcordia University College of Alberta

JulkaisumaaKanada

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://www.wholeschooling.net/Journal_of_Whole_Schooling/articles/13-3%20Juma%20Lehtom%C3%A4ki%20&%20Naukkarinen%202017.pdf

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55512


YSO-asiasanatopettajatalakouluosallistaminenoppiva organisaatiooppiminenorganisaatiotammatillinen kehitys

Vapaat asiasanatprimary school teachers; inclusive teacher education; organisational learning; collaborative action research; sub-Saharan Africa


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 09:39