A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Facilitating socio-cognitive and socio-emotional monitoring in collaborative learning with a regulation macro script – an exploratory study (2017)


Näykki, P., Isohätälä, J., Järvelä, S., Pöysä-Tarhonen, J., & Häkkinen, P. (2017). Facilitating socio-cognitive and socio-emotional monitoring in collaborative learning with a regulation macro script – an exploratory study. International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, 12 (3), 251-279. doi:10.1007/s11412-017-9259-5


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Näykki, Piia; Isohätälä, Jaana; Järvelä, Sanna; Pöysä-Tarhonen, Johanna; Häkkinen, Päivi

Lehti tai sarja: International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning

ISSN: 1556-1607

eISSN: 1556-1615

Julkaisuvuosi: 2017

Volyymi: 12

Lehden numero: 3

Artikkelin sivunumerot: 251-279

Kustantaja: Springer US; International Society of the Learning Sciences, Inc.

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/s11412-017-9259-5

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66455


YSO-asiasanat: yhteisöllinen oppiminen; monitorointi

Vapaat asiasanat: macro-script; socio-cognitive monitoring; socio-emotional monitoring; regulation; script appropriation; video analysis


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 15:28