A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Facilitating socio-cognitive and socio-emotional monitoring in collaborative learning with a regulation macro script – an exploratory study (2017)
Näykki, P., Isohätälä, J., Järvelä, S., Pöysä-Tarhonen, J., & Häkkinen, P. (2017). Facilitating socio-cognitive and socio-emotional monitoring in collaborative learning with a regulation macro script – an exploratory study. International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, 12(3), 251-279. https://doi.org/10.1007/s11412-017-9259-5
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Näykki, Piia; Isohätälä, Jaana; Järvelä, Sanna; Pöysä-Tarhonen, Johanna; Häkkinen, Päivi
Lehti tai sarja: International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning
ISSN: 1556-1607
eISSN: 1556-1615
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 12
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 251-279
Kustantaja: Springer US; International Society of the Learning Sciences, Inc.
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s11412-017-9259-5
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66455
YSO-asiasanat: yhteisöllinen oppiminen; monitorointi
Vapaat asiasanat: macro-script; socio-cognitive monitoring; socio-emotional monitoring; regulation; script appropriation; video analysis
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Opettajaksi 21-vuosisadan oppivassa yhteiskunnassa: opettajankoulutuksen ajattelu- ja työtavat
- Häkkinen, Päivi
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 2