A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Facilitating socio-cognitive and socio-emotional monitoring in collaborative learning with a regulation macro script – an exploratory study (2017)


Näykki, P., Isohätälä, J., Järvelä, S., Pöysä-Tarhonen, J., & Häkkinen, P. (2017). Facilitating socio-cognitive and socio-emotional monitoring in collaborative learning with a regulation macro script – an exploratory study. International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, 12(3), 251-279. https://doi.org/10.1007/s11412-017-9259-5


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNäykki, Piia; Isohätälä, Jaana; Järvelä, Sanna; Pöysä-Tarhonen, Johanna; Häkkinen, Päivi

Lehti tai sarjaInternational Journal of Computer-Supported Collaborative Learning

ISSN1556-1607

eISSN1556-1615

Julkaisuvuosi2017

Volyymi12

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot251-279

KustantajaSpringer US; International Society of the Learning Sciences, Inc.

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s11412-017-9259-5

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66455


YSO-asiasanatyhteisöllinen oppiminenmonitorointi

Vapaat asiasanatmacro-script; socio-cognitive monitoring; socio-emotional monitoring; regulation; script appropriation; video analysis


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:12