A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The connection between forms of guidance for inquiry-based learning and the communicative approaches applied : a case study in the context of pre-service teachers (2019)


Lehtinen, A., Lehesvuori, S., & Viiri, J. (2019). The connection between forms of guidance for inquiry-based learning and the communicative approaches applied : a case study in the context of pre-service teachers. Research in Science Education, 49(6), 1547-1567. https://doi.org/10.1007/s11165-017-9666-7


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lehtinen, Antti; Lehesvuori, Sami; Viiri, Jouni

Lehti tai sarja: Research in Science Education

ISSN: 0157-244X

eISSN: 1573-1898

Julkaisuvuosi: 2019

Volyymi: 49

Lehden numero: 6

Artikkelin sivunumerot: 1547-1567

Kustantaja: Springer Netherlands

Julkaisumaa: Alankomaat

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/s11165-017-9666-7

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66600


YSO-asiasanat: tutkiva oppiminen; oppiminen; vuorovaikutus; opetustilat

Vapaat asiasanat: luokkahuoneet


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2019

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-17-09 klo 16:13