A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The connection between forms of guidance for inquiry-based learning and the communicative approaches applied : a case study in the context of pre-service teachers (2019)
Lehtinen, A., Lehesvuori, S., & Viiri, J. (2019). The connection between forms of guidance for inquiry-based learning and the communicative approaches applied : a case study in the context of pre-service teachers. Research in Science Education, 49(6), 1547-1567. https://doi.org/10.1007/s11165-017-9666-7
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lehtinen, Antti; Lehesvuori, Sami; Viiri, Jouni
Lehti tai sarja: Research in Science Education
ISSN: 0157-244X
eISSN: 1573-1898
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 49
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 1547-1567
Kustantaja: Springer Netherlands
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s11165-017-9666-7
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66600
YSO-asiasanat: tutkiva oppiminen; oppiminen; vuorovaikutus; opetustilat
Vapaat asiasanat: luokkahuoneet
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Perusteleminen matematiikan ja fysiikan oppitunneilla - dynaamisten ohjelmistojen vaikutus
- Viiri, Jouni
- Teknologiateollisuuden 100-vuotissäätiö
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 2