A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
游戏化学习促进学生个性化发展的 实证研究 * : 以GraphoGame拼音游戏为例 [=An Empirical Study on the Effect of Game Learning on the Development of Students' Personalization : Taking GraphoGame Pinyin Game as an Example] (2017)


Yixun, L., Hong, L., Qi, D., Xiaotian, S., Richardson, U., & Tingen, H. L. (2017). 游戏化学习促进学生个性化发展的 实证研究 * : 以GraphoGame拼音游戏为例 [=An Empirical Study on the Effect of Game Learning on the Development of Students' Personalization : Taking GraphoGame Pinyin Game as an Example]. 中国电化教育 总第364期 [=China Educational Technology], 2017(5), 95-100. http://mall.cnki.net/magazine/Article/ZDJY201705015.htm


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatYixun, Li; Hong, Li; Qi, Dexiu; Xiaotian, Sheng; Richardson, Ulla; Tingen, Haiqi Lai

Lehti tai sarja中国电化教育 总第364期 [=China Educational Technology]

ISSN1006-9860

Julkaisuvuosi2017

Volyymi2017

Lehden numero5

Artikkelin sivunumerot95-100

KustantajaChina Academic Journal Electronic Publishing House

JulkaisumaaKiina

Julkaisun kielikiina

Pysyvä verkko-osoitehttp://mall.cnki.net/magazine/Article/ZDJY201705015.htm

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanattietokonepelitoppiminenpersoonallisuuden kehityspelit

Vapaat asiasanatGraphoGame


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-07-02 klo 00:20