A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
游戏化学习促进学生个性化发展的 实证研究 * : 以GraphoGame拼音游戏为例 [=An Empirical Study on the Effect of Game Learning on the Development of Students' Personalization : Taking GraphoGame Pinyin Game as an Example] (2017)
Yixun, L., Hong, L., Qi, D., Xiaotian, S., Richardson, U., & Tingen, H. L. (2017). 游戏化学习促进学生个性化发展的 实证研究 * : 以GraphoGame拼音游戏为例 [=An Empirical Study on the Effect of Game Learning on the Development of Students' Personalization : Taking GraphoGame Pinyin Game as an Example]. 中国电化教育 总第364期 [=China Educational Technology], 2017(5), 95-100. http://mall.cnki.net/magazine/Article/ZDJY201705015.htm
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Yixun, Li; Hong, Li; Qi, Dexiu; Xiaotian, Sheng; Richardson, Ulla; Tingen, Haiqi Lai
Lehti tai sarja: 中国电化教育 总第364期 [=China Educational Technology]
ISSN: 1006-9860
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 2017
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 95-100
Kustantaja: China Academic Journal Electronic Publishing House
Julkaisumaa: Kiina
Julkaisun kieli: kiina
Pysyvä verkko-osoite: http://mall.cnki.net/magazine/Article/ZDJY201705015.htm
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: tietokonepelit; oppiminen; persoonallisuuden kehitys; pelit
Vapaat asiasanat: GraphoGame
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 0