A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
游戏化学习促进学生个性化发展的 实证研究 * : 以GraphoGame拼音游戏为例 [=An Empirical Study on the Effect of Game Learning on the Development of Students' Personalization : Taking GraphoGame Pinyin Game as an Example] (2017)


Yixun, L., Hong, L., Qi, D., Xiaotian, S., Richardson, U., & Tingen, H. L. (2017). 游戏化学习促进学生个性化发展的 实证研究 * : 以GraphoGame拼音游戏为例 [=An Empirical Study on the Effect of Game Learning on the Development of Students' Personalization : Taking GraphoGame Pinyin Game as an Example]. 中国电化教育 总第364期 [=China Educational Technology], 2017(5), 95-100. http://mall.cnki.net/magazine/Article/ZDJY201705015.htm


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Yixun, Li; Hong, Li; Qi, Dexiu; Xiaotian, Sheng; Richardson, Ulla; Tingen, Haiqi Lai

Lehti tai sarja: 中国电化教育 总第364期 [=China Educational Technology]

ISSN: 1006-9860

Julkaisuvuosi: 2017

Volyymi: 2017

Lehden numero: 5

Artikkelin sivunumerot: 95-100

Kustantaja: China Academic Journal Electronic Publishing House

Julkaisumaa: Kiina

Julkaisun kieli: kiina

Pysyvä verkko-osoite: http://mall.cnki.net/magazine/Article/ZDJY201705015.htm

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:


YSO-asiasanat: tietokonepelit; oppiminen; persoonallisuuden kehitys; pelit

Vapaat asiasanat: GraphoGame


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 0


Viimeisin päivitys 2021-10-06 klo 11:33