A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Stakeholder salience for small businesses : a social proximity perspective (2019)
Lähdesmäki, M., Siltaoja, M., & Spence, L. J. (2019). Stakeholder salience for small businesses : a social proximity perspective. Journal of Business Ethics, 158(2), 373-385. https://doi.org/10.1007/s10551-017-3707-z
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lähdesmäki, Merja; Siltaoja, Marjo; Spence, Laura J.
Lehti tai sarja: Journal of Business Ethics
ISSN: 0167-4544
eISSN: 1573-0697
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 158
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 373-385
Kustantaja: Springer Netherlands
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s10551-017-3707-z
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65195
Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavilla: https://pure.royalholloway.ac.uk/portal/en/publications/stakeholder-salience-for-small-businesses(71f971b4-4bdd-4f0d-932c-0037f1fba344).html
YSO-asiasanat: pienyritykset; sidosryhmät; paikallisuus; etiikka; eettisyys
Vapaat asiasanat: sosiaalinen läheisyys
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2019
JUFO-taso: 2