A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Stakeholder salience for small businesses : a social proximity perspective (2019)


Lähdesmäki, M., Siltaoja, M., & Spence, L. J. (2019). Stakeholder salience for small businesses : a social proximity perspective. Journal of Business Ethics, 158(2), 373-385. https://doi.org/10.1007/s10551-017-3707-z


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLähdesmäki, Merja; Siltaoja, Marjo; Spence, Laura J.

Lehti tai sarjaJournal of Business Ethics

ISSN0167-4544

eISSN1573-0697

Julkaisuvuosi2019

Volyymi158

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot373-385

KustantajaSpringer Netherlands

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s10551-017-3707-z

Julkaisun avoin saatavuusMuulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65195

Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavillahttps://pure.royalholloway.ac.uk/portal/en/publications/stakeholder-salience-for-small-businesses(71f971b4-4bdd-4f0d-932c-0037f1fba344).html


YSO-asiasanatpienyrityksetsidosryhmätpaikallisuusetiikkaeettisyys

Vapaat asiasanatsosiaalinen läheisyys


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2019

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-12-10 klo 03:00