A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
How common are inclusive educational practices among Finnish teachers? (2018)
Saloviita, T. (2018). How common are inclusive educational practices among Finnish teachers?. International Journal of Inclusive Education, 22(5), 560-575. https://doi.org/10.1080/13603116.2017.1390001
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Saloviita, Timo
Lehti tai sarja: International Journal of Inclusive Education
ISSN: 1360-3116
eISSN: 1464-5173
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 22
Lehden numero: 5
Artikkelin sivunumerot: 560-575
Kustantaja: Taylor & Francis
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/13603116.2017.1390001
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60946
YSO-asiasanat: yhteisopettajuus; ryhmätyö; opettajat
Vapaat asiasanat: inklusiivinen opetus; Suomi
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1