A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
How common are inclusive educational practices among Finnish teachers? (2018)


Saloviita, T. (2018). How common are inclusive educational practices among Finnish teachers?. International Journal of Inclusive Education, 22(5), 560-575. https://doi.org/10.1080/13603116.2017.1390001


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Saloviita, Timo

Lehti tai sarja: International Journal of Inclusive Education

ISSN: 1360-3116

eISSN: 1464-5173

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 22

Lehden numero: 5

Artikkelin sivunumerot: 560-575

Kustantaja: Taylor & Francis

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/13603116.2017.1390001

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60946


YSO-asiasanat: yhteisopettajuus; ryhmätyö; opettajat

Vapaat asiasanat: inklusiivinen opetus; Suomi


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-20-09 klo 16:35