A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Lek som handling i nexus för ett tvåspråkigt barn, interaktion och diskurser (2017)
Bergroth, M. (2017). Lek som handling i nexus för ett tvåspråkigt barn, interaktion och diskurser. Nordand, 12(2), 96-113. https://doi.org/10.18261/issn.2535-3381-2017-02-01
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Bergroth, Mari
Lehti tai sarja: Nordand
ISSN: 0809-9227
eISSN: 2535-3381
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 12
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 96-113
Kustantaja: Universitetsforlaget AS, Scandinavian University Press
Julkaisumaa: Norja
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.18261/issn.2535-3381-2017-02-01
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: kaksikielisyys; päiväkodit; esikoulu; diskurssi; neksusanalyysi
Vapaat asiasanat: early childhood education
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Språkliga uppfattningar och praktiker kring tvåspråkiga småbarn. Svensk/finska tvåspråkiga barn vid svenskspråkiga daghem i Finland
- Palviainen, Åsa
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 2