G5 Artikkeliväitöskirja
Conceptualizing the role of multidisciplinarity and student perceptions of university-industry collaboration in project-based learning (2017)


Heikkinen, J. (2017). Conceptualizing the role of multidisciplinarity and student perceptions of university-industry collaboration in project-based learning [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in computing, 264. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7164-9


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHeikkinen, Juho

ISBN978-951-39-7163-2

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in computing

ISSN1456-5390

Julkaisuvuosi2017

Sarjan numero264

Kirjan kokonaissivumäärä60

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7164-9

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7164-9

LisätietojaArtikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. Julkaistu myös verkkoaineistona. Monitieteisyyden vaikutuksesta oppimiseen ja opiskelijoiden näkemyksiä yritysyhteistyöstä projektioppimisessa. Grounded theory. Sisällönanalyysi.


YSO-asiasanatprojektioppiminentiimitmonitieteisyystyöyhteisötaidotoppimiskokemuksetkompensointiasiakassuhdeyritysyhteistyöyliopistot

Vapaat asiasanatproject-based learning; multidisciplinarity; university-industry collaboration; financial compensation


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-07-02 klo 00:40