G5 Artikkeliväitöskirja
Conceptualizing the role of multidisciplinarity and student perceptions of university-industry collaboration in project-based learning (2017)
Heikkinen, J. (2017). Conceptualizing the role of multidisciplinarity and student perceptions of university-industry collaboration in project-based learning [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in computing, 264. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7164-9
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Heikkinen, Juho
ISBN: 978-951-39-7163-2
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in computing
ISSN: 1456-5390
Julkaisuvuosi: 2017
Sarjan numero: 264
Kirjan kokonaissivumäärä: 60
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7164-9
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7164-9
Lisätietoja: Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. Julkaistu myös verkkoaineistona. Monitieteisyyden vaikutuksesta oppimiseen ja opiskelijoiden näkemyksiä yritysyhteistyöstä projektioppimisessa. Grounded theory. Sisällönanalyysi.
YSO-asiasanat: projektioppiminen; tiimit; monitieteisyys; työyhteisötaidot; oppimiskokemukset; kompensointi; asiakassuhde; yritysyhteistyö; yliopistot
Vapaat asiasanat: project-based learning; multidisciplinarity; university-industry collaboration; financial compensation
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
Alustava JUFO-taso: Not rated