G5 Artikkeliväitöskirja
(Dis)empowering assessment? Assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies (2017)


Pollari, P. (2017). (Dis)empowering assessment? Assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in humanities, 329. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7178-6


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPollari, Pirjo

ISBN978-951-39-7177-9

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in humanities

ISSN1459-4323

Julkaisuvuosi2017

Sarjan numero329

Kirjan kokonaissivumäärä144

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7178-6

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7178-6

LisätietojaArtikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. Tiivistelmä (Finnish summary). Myös Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 4 eripainosta, PDF): ISBN 9789513971786


YSO-asiasanatarviointiarviointimenetelmätlukiolaisetoppiminenopetuspalauteosallistava arviointienglannin kieli

Vapaat asiasanatkielet


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-07-02 klo 00:40