G5 Artikkeliväitöskirja
(Dis)empowering assessment? Assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies (2017)
Pollari, P. (2017). (Dis)empowering assessment? Assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in humanities, 329. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7178-6
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pollari, Pirjo
ISBN: 978-951-39-7177-9
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in humanities
ISSN: 1459-4323
Julkaisuvuosi: 2017
Sarjan numero: 329
Kirjan kokonaissivumäärä: 144
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7178-6
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7178-6
Lisätietoja: Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. Tiivistelmä (Finnish summary). Myös Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 4 eripainosta, PDF): ISBN 9789513971786
YSO-asiasanat: arviointi; arviointimenetelmät; lukiolaiset; oppiminen; opetus; palaute; osallistava arviointi; englannin kieli
Vapaat asiasanat: kielet
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
Alustava JUFO-taso: Not rated