G5 Artikkeliväitöskirja
(Dis)empowering assessment? Assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies (2017)


Pollari, P. (2017). (Dis)empowering assessment? Assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies. : University of Jyväskylä.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pollari, Pirjo

ISBN: 978-951-39-7177-9

Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in humanities

ISSN: 1459-4323

Julkaisuvuosi: 2017

Sarjan numero: 329

Kirjan kokonaissivumäärä: 144

Kustantaja: University of Jyväskylä

Kustannuspaikka: Jyväskylä

Julkaisumaa: Suomi

Julkaisun kieli: englanti

Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7178-6

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7178-6

Lisätietoja: Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. Tiivistelmä (Finnish summary). Myös Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 4 eripainosta, PDF): ISBN 9789513971786


YSO-asiasanat: arviointi; arviointimenetelmät; lukiolaiset; oppiminen; opetus; palaute; osallistava arviointi; englannin kieli

Vapaat asiasanat: kielet


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

Alustava JUFO-taso: Not rated


Viimeisin päivitys 2020-17-10 klo 23:45