A3 Book section, Chapters in research books
CLIL-opetuksen merkitys elämänkulkujen rakentajana : kahden entisen oppilaan pohdintoja (2017)


Roiha, A. (2017). CLIL-opetuksen merkitys elämänkulkujen rakentajana : kahden entisen oppilaan pohdintoja. In S. Latomaa, E. Luukka, & N. Lilja (Eds.), Kielitietoisuus eriarvoistuvassa yhteiskunnassa - Language awareness in an increasingly unequal society. AFinLAn vuosikirja 2017 (pp. 257-277). Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys AFinLA.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Roiha, Anssi

Parent publication: Kielitietoisuus eriarvoistuvassa yhteiskunnassa - Language awareness in an increasingly unequal society. AFinLAn vuosikirja 2017

Parent publication editors: Latomaa, Sirkku; Luukka, Emilia; Lilja, Niina

ISBN: 978-951-9388-65-6

Journal or series: AFinLAn vuosikirja

ISSN: 2343-2608

Publication year: 2017

Number in series: 2017

Pages range: 257-277

Number of pages in the book: 339

Publisher: Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys AFinLA

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: https://journal.fi/afinlavk/article/view/60843

Open Access: Publication published in an open access channel

Additional information: Kuuluu myös sarjaan: Suomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen julkaisuja; 75.


Keywords: content and language integrated learning; course of life; cultural competence

Free keywords: CLIL education; life course; language learners; self-concept; intercultural competence


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2017

JUFO rating: 1


Last updated on 2020-17-10 at 23:45